BeyzaEnes Hamile kaldığım günden belli günlük yaziyorum 😍kendime hamilelik günlüğü aldım 😊 aranızda günlük yazan varmı arkadaşlar ?? 😊
Aslhnmstfa BeyzaEnes aynen bende bi defter aldım önemli anıları yazıyorum bebeğim biraz büyüyünce ona okutcam inşallah çok güzel bi şey bence
Elfn BeyzaEnes bende internetten kendime aldım ultrason fotoğrafı da konulabiliyor heyecanla gelmesini bekliyorum 🤗
Minanin_Annesi BeyzaEnes Bende flamboyan hamilelik günlüğüm aldım çok eğlenceli h hem günlük hem anı şeklinde yazmak hoşuma gidiyor 😊
humaninannesi61 Kubra15 Yoo eski ultrason fotoğraflarını yapışırtır o günkü duygularını yaz yanına. Ve şimdi de gün gün önemli şeyleri yaz canım😌❣
Tuqbabars Kubra15 geç bile olsa en azından büyüğünde şu anlarını anlatan bi hatıra olucak hiç olmamasından iyidir yinede 💁🏼🌸
humaninannesi61 Ben de ilk günden beri yazıyorum. Çok heyecanlı. Birgün eline geçicek ve çok mutlu olacak😌❣