Htczmra Arkadaşlar 17 +1 haftalgz bugün bebeğimin hareketini hissettim galiba olabilir mi daha erkenmi ya böyle pıt şeklinde elimle karnımı bastırınca bı iki kere daha oldu bı saattir tekrar olmasını bekliyorum acaba bebegimmiydi
Mlssa Htczmra Canım 18de böyle kasıklarımda baloncuk patlıyor gibi olmuştu pıtır pıtır☺️20den sonra net hissetmeye başladım.Bebektir muhtemelen seninkide😍
Sidelya Ben de 17 de hissetmiştim. Minik bi pıt olmuştu sonra zamanla o pıtlar artınca emin oldum bebeklerim olduğunu 😇
Htczmra Ya çok sevindim bı an emin olamadım ilk gebeligim dunde damar atması gibi olmuştu ama bugün birazck daha belirgin bisydi
Ayslksa @Htczmra 19+2 haftalık hamileyim.bende Yeni Yeni hissetmeye başladım bebeğimin hareketlerinj.çok güzel bi duygu.karnıma dokundugumda onunla konuştuğumda bana tepki veriyor ama babasi dokunup konuştuğunda oglum diye seslendiğinde hiç tepki vermiyor 😁😃