Mucizeannesi2806 banada aynısını söylediler şeker hastası bu çocuk dediler devlette yatırıp ölçüm yapalım dediler kendi doktoruma gittim o bir problem görmedi zaten normalde de hep öndeydi bebeğim şeker yüklemesi yaptıramadım çünkü çıkartmak zorunda kaldım bünyem kaldırmadı o yüzden Allah’a bıraktım hayırlısıyla sağlıklı olsun da kilolu olup olmaması önemli değil 🙏 sizinki de belki genetiktir