Daisyy Merhaba arkadaşlar. Bu emzirme ürünlerinden pek anlamıyorum ben. Avent kalkan alacağım ama başka bir şeye gerek var mı merak ettim. Göğüs ucu var göğüs koruyucu var kapak var var da var. Hangisi ne işe yarıyor hepsinden almak mı lazım anlamıyorum valla. Bi el atın 😊
AnlatmayaGerekYok Daisyy canım bebeğim 9 günlük ben sadece göğüs koruyucu almıştım sütüm falan olmaz diye almadım başka bir şey. Hastanede emzirmeye başladım ilk gün acılı geçiyor ertesi gün yara olmaya kanamaya başladı göğüs ucum. Hemen eşime gümüş kapak al dedim gitti buldu gerçekten yaram iyileşti ve bir daha da olmadı. Akan süt kapak içinde kalıyor onu da bebeğime içiriyorum damlatıyorum ağzına. Gümüş kapak alırsan mutlaka göğüs pedi de al bazen kapak kayabiliyor süt akıyor ayrıca kapak dışarıdan kötü gözüküyor göğüs pedi o görünümü de kapatıyor
Daisyy Arzymn kalkan damla damla gelen sütü topluyormuş gümüş kapakta da öyle bir şey var mı? Ve gümüş kapağın üzerinden mi emiyor bebek yoksa emzirme sonrası mı takılıyor kapak? Aradaki fark ne kapak ve kalkanın?
Arzymn Daisyy her ikisinin de amacı göüğs yarasını iyileştirmek, gümüş kalkanlar daha iyi diye biliyorum, kalkana okadar para vermektense ped alın akan süt için. Kalkandaki de çok hijyenik olmuyor bence. Yani ben bebeğime vermedim biriken sütü
Daisyy AnlatmayaGerekYok evet kapaklar dışarıdan belli olur gibi geldi bana kalkan belli olmuyor sanırım. Gümüş kapaklar çok pahalı sanırım kalkan tercih edeceğim