Nursemomm evet ben sonlandirdim eşim de zaten daha sonrasında kalp atışı yavaslamisti 14.haftamda doğum yaptırdılar ardınardından sezeryan çok büyük sorumluluk onu o kadar iyi anlıyorum ki ben ilk öğrendiğimde hastane üzerime yıkılmıştı etraftakilerin asla sözüne bakmasın herşey onda biter sonuçta ona bir omur bakıp korumak sadece anne o yüzden ne isterse kararına saygı duyulsun bence onu bi ben anlarım