Canselzeybel1 Canoglumbenm sende 1ay once acmissin fotografinda yok nolucak:)) bence düzgün yorumlar yapalım☺
Tugramoms Canselzeybel1 bende eski hesabıma ulaşamadım bunu yeni açtım normalde Aralık ayından beri burdayım yeni açınca sapık oluyoruz sanırım 😂😂😂
Canselzeybel1 Tugramoms haha galiba oyle oluyor ikitane hesabim var ikisinin de unuttum sifresini napim 😀☺
Tugramoms Canselzeybel1 program kendisi otomatik çıkış yaptı hangi mail olduğunu hatırlamıyorum şifre de unuttum hep direk girince şifre ile işim olmadı mecbur aldık başka hesap 😂
Canselzeybel1 Seda05 https://www.instagram.com/mr.mrs.zeybel/?hl=tr ekleyin kizlar yazin ordan iletisim kuralim :)