Ndd_mhmt ben ilk kızımı orada doğurdum metro hastanesinde evet Doğuma kadar herşey mükemmel gidiyordu yalan Yok ama önemli olan o ameliyathaneye girince ki davranış ben memnun kalmadım ben kontrole gittim daha kızım 37 haftalıktı 1 gün önce de başka bir doktora gitmiştim gece bebek hareket etmiyor diye bebekte de suyumda da sorun yoktu bir damla ıslaklık hissetmemişken Gökmen bey sabah bebeği alacaz suyunuz bitmiş dedi tamam sonra eve geldik ben hazırlığımı yaptım gece sanırım korkudan karnımda bir titreme ve vücudumda morarmalar oluştu aradım hemen hastaneye geç ben geliyorum dedi . Ve sabaha kadar son konuşmamız ne geldi ne aradı bütün gece bana serum taktılar vücudum davul gibi şişti bebekte hareket sıfıra düştü sabah girdik Doğuma kızım doğdu ve su yutmuştu ciğerlerine kaçmış saolsun bütün gece beni bekletti ve kızım 8 gün yoğun bakım ünitesinde yattı ona da eyvallah . Hastaneye emzirmeye gittim kızımı altını değiştirmek istedim kızımın ilk kakası belinde kurumuştu nasıl sıyırdım İnan’ın o sinirle hatırlamıyorum bile ben ilk doğumumda korkunç bir Doğum yaşadım şu an 2. Ye hamileyim ve o hastaneye de Gökmen beye de bir daha uğraşamadım açık ve net .