Bende dün verdim daha ikili test için kan örneğimi. 12+5 deyiz bugün. Kan alındı ve ultrason ile milimetrik ölçümler yapıldı bende. Suyunun yeterli olup olmadığına da bakıldı. Doktor normal görünüyor her şey dedi tabi kanda da görmek gerek. 5 gün sonra çıkar sonuçların dedi. Bekliyoruz 👶🏼