Amin inşallah gercekten bu süreç çok yıpratıyor. 3 Dr degiştirdim. 3.ü de memnun kaldım artık. İlk 2 si ne ilgi, ne bişey normal normal olur bekleyin dediler gönderdiler. Özel hastane olmasına ragmen. Bi ton para. 3.üde artık gidişatı tek tek söyledi,açıkladı Allah razı olsun. Vallahi iyi ilgili ve vicdanlı doktorlara ihtiyacımız var