Canım merhaba biz de akademi hastanesinde kaan hoca var oraya gidiyoruz, ilk doktorumdan memnun kalmadım ve çok araştırdım yukarda ismi geçen doktorların bikaçına da gittim yine de tam içime sinmedi , iyki de kaan hocaya gitmişim aklımda en ufak soru işareti kalmıyor benle birlikte giden arkadaşım var o da daha yeni doğum yaptı onda normal doğum hem espirili hem de ilgili bi doktor💞 14+2 deyiz