Adalett yok o şekilde tıp fakültesi çalışmıyor yani devlet hastaneleri gibi normal randevu alınıp gidilmiyor . Çünkü araştırma hastanesi olduğu için günlük sabah 7de gidip beyaz kağıda ismini yazarsın sonra 8de sekreter gelir sırayla çağırıp kimlikleri alır sonra sıran geldiği zaman asistan doktorlar bakar. Benim dediğim şekil ise tıp fakültesi hastanesinin internet sitesinin e işlemler online işlemlere girıyorsun yada kadın Doğumu bağlatıyorsun profdan özel ücretli muayene randevusu alıyorsun .