4685 Mrbalar 5 haftalık hamileyim adet sancısı gibi sancı var sebebi nedir pazartesi gideceğim doktora
zynpgdkl 4685 normal canım o haftalarda sancı daha çok yeni kendine yer açıyor kese bende ilk haftalar çok kötü sancılar çektim.. ama normal diyo herkes.. rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Minnoskaan 4685 ilk zamanlar bende de adet sancısı gibi sancı vardı ama şimdi geçti 33+3 olduk hangi doktora gidiyorsunuz kızlar Maraş’ta
Minnoskaan 4685 bende Müjgan hanıma gidiyordum megaparkta ama artık hayat hastanesine gideceğim Semiha Cengiz e
Minnoskaan zynpgdkl bende Müjgan hanıma gidiyorum ama hem benim özel sağlık Sigortam artık megapark ile anlaşmalı değil o yüzden değiştireceğim hemde her randevu da 1 saat bekletiyor zamanında gelmiyor birde geçen bi arkadaşım yine ona gidiyordu 40 haftası doldu öncesinde çok ilgilenmediği için kızı acil sezeryana aldı ve çocuk kaç gündür küvezde
zynpgdkl Minnoskaan ben memnunum çok şükür şuana kadar bi sıkıntı olmadı bide beni hep kocam götürüyor her kontrole o açık sözlü olduğu için pat pat herşeyi söylüyor doktora.. geçen açık açık müjgana parasıyla geliyoruz bi çok doktoru öneriler ama biz size geldik artık siz ne derseniz o hocam dio ☺️
Minnoskaan zynpgdkl benimde eşim her randevuda beklediği için sinirleniyor çok kızıyor o yüzden gitmek istemiyor 😊benim işyerimden dolayı özel sağlık Sigortam varken hiç ücret vermiyordum artık 60 lira muayene ücreti veriyorum
mk123 Minnoskaan memnun kaldiniz mi, nasip olursa benimde cuma günü randevum, ne kadr ucret verdnz ben hastaneyi aradgmda 150tl demisti, gecen bir postta marasli biri 20 30 tl verdim demişti, drmada sormadim hic
zynpgdkl Bende bişey sormak istiyorum sizler bütün testleri yaptırdınız mı ben 2 liyi yaptırdım sorun çıkmadı 3lüyü yaptırmak istemiyorum detaylıyı yaptırmak istiyorum direk
Minnoskaan zynpgdkl bende 2 liyi yaptırdım sorun çıkmayınca 3 lü yatırmadım detaylı Ve şeker yüklemesini yaptırdım
zynpgdkl mk123 benim de haftaya 3lü test yapılması gerektiğini söylemişti doktor ama ben yaptırmak istemiyorum.. detaylı kaçıncı haftada yapılıyor