Kubra09 Merhaba arkadaşlar 29 haftalıkken doktorum bana bebeğim boyu 33 cm dedi ama forumlarda 40 cm ve üstü yazıyorlar. Sizin bebişlerin boyu kaç acaba??
Tuaa15 Kubra09 26 hastalıkken gittim en son kontrole 36 cm di uzun olacak demişti doktorum. Şimdi 28 haftalık olduk
Deletedmom143 d190516 benimkide 35sm🙄26 haftalikken oyleydi😊doktor uzun bebekdir dedi bana🙄erkek bizimkide
Kbradmrdg Kubra09 canım onlara pek güvenme sen 28+3 de 36 ydı bizimde şimdi 31 olduk kontrolümüz haftaya nasipse
Deletedmom143 Kizlar🙄🙄🙄ben 26 haftam tam bitti boyu 35sm 🙄benimki cokmu acaba?babasi uzun boyluda zaten
Kubra09 Maşallah herkesinkine 🧿 bizimki baya kısa olacak o zaman 🤔 doktor Doğuma kadar 50 52 cm arası olur dedi ama bilemiyorum tabi.