Merhaba arkadaşlar. 33 +3 haftalık hamileyim dün geceden beri bebeğinin hareketini hic hissetmedim. Oruc tutmuyorum normalde kahvalti ettiğimde mutlaka hareketlenirdi bugün etmedi çikolata yedim yok oda fayda etmedi yeri daraldigindan mi anlmadim acaba bi hastane ye gitsem mi 🤔😕