Gls Fatmagl 6+4 olduk biz ara ara kanama lekelenmelerim oluyo benim de mide bulantılarım var sıkıntılı geçiyo biraz
Yenianneeee61 Ben bugün 7 hafta oldum ve hafif mide bulantılarım var ve ağzımda bogazımda kuruluk var. dünde mide agrısından acile gittim ilaç verdi
Fatmagl Gls himm geçmiş olsun dikkat et kendine, 8+6 haftalik oldum bende ama cok sukur mide bulantilarim ara ara oluyor cok sık olmuyor iyi simdilik? Mide bulantim olmamasi iyi mi kotu mu bende bilmiyorum? Sence?
Merveyucel Bende bugun 7. Haftaya girdim kizlar doktor testlerime bakti b12 d vitaminim eksik bide idrarimda intihap cikti
Gls Fatmagl ben de 9+2 oldum bu ara dahada çoğaldı bi ara benim de ara ara oldu şimdi de çoğaldı inşallah çoğalmaz senin