Seymakaya19 eşimin arkadaşının eşi sincan lokman hekimde bi bayan doktora gidiyordu, adını bilmiyorum ama isterseniz öğrenirim. Doğumda epizyotomi yi öyle kötü açıp dikmiş ki 4 ay oldu doğum yapalı hala iyileşmedi, genel cerraha gidiyorlar şimdi kazıyıp temizliyormuş, çok kızmış genel cerrah dikiş bilgisi bu kadar kötüyse niye yapıyor bu işi diye