duyguuraz bende 39+3 deyim bende de belirti yok ağrıdan başka kasıklarım ağrıyor nst de sancım çıkmıyor 🙄 böyle olursa suni sancı almak istiyorum ben neden bilmiyorum yürek yedim galiba normal olsun istiyorum açıklığımı bilmiyorum ama . Eğer doktor neyi tavsiye ederse bence ona yönelin . Hiç açıklık yoksa Suni sancıyla ne kadar dayanırsın . Açılma hızlı ilerler mi hepsini sorun . Doktorun yönlendirmesi önemli . Alllah yardımcımız olsun .