Sevdaliza Canım Temmuz 25 dedi doktor ama sezaryen istiyorum daha erken olabilir hastane çıkışlarım hariç hepsi kısa kollu aldım zıbınlarını yani Temmuz ortası bence sıcak olur eğer üşürse üstüne bişey giydiririm Bursa yanıyor valla şuan klimalar açık oturuyoruz
Dilekulgtt Yaz94 temmuz 24 benimde ben kisa aldim hep cunku yazin evim cok sicak oluyo ve istanbulda oyle cok sicak geciyyo
ecealptemiz Dilekulgtt ben de kısa aldım 1 tane uzun kollu tulum yeterli diye düşünüyorum gerçekten bebekler isilik oluyorlar hemen hele ki temmuz ayı
Nuki Ebrs bende Zeynep hanıma gidiyorum hiç ilgilenmiyor bı dahaki ay ne zaman gelcegimi bile söylemiyor iki dk muayene Edip gönderiyor Nuki
Ebrs Nuki hadi ya neden, özel sonucta paranla gidiyosun ilgilenmemek ne demek. Bence ya fatma hanima yada humeyra hanima git canim. Ben humeyra hanimda memnunum, bayagi ilgili ve güler yüzlü..
Pnrarvn Yaz94 ben sadece hastane çıkışlarını uzun kollu olarak düşünüyorum sonradan zıbınlara kısa tulumlara geçmeyi düşünüyorum çünkü çokta alıştırmamak lazım çocukları zaten sıcak yenidoğan hemşiresini dinledim ilk 3 gün eller uzun kollu giyidrip sonradan çıkarabilirsiniz diyor. İlk üç gün vücuttdaki tüm damarlar kanlandığı için artık kendi vücut ısısını oluşturabilirmiş bebekler
Sad3c3m Yaz94 bulunduğunuz şehrin iklimine göre hareket edin benimde temmuz başı doğumum mardindeyim burası 40 derece olduğu için hep kısa, kolsuz aldım ben mecbur
Pnrarvn Yusuftunaveannesi tam tersi erkek bebekler daha sıcak olur elleri ayakları yanar hatta ana sağlıktaki ebe aşı sonrası ateş için kendinizle kıyaslamayın eşinizle kıyaslayın erkekler daha sıcak olur demişti
Zeynnep Temmuz ilk hafta ben hep kısa kollu almışım 😊 ama bol bol ince tulumlarımız var onları giyer artık çünkü İstanbul’da yazın yanıyor bizim evde çok sıcak oluyor geceleri bile 🤦🏻♀️
Nuki Ebrs arkadaşım Zeynep hanımı tavsiye etti ama hiç memnun değilim zaten doğum için Tekirdaga gidiyorum bı hafta sonra
Tugramoms Yaz94 nendlr temmuz ayında doğsa da üşür dediler hastane çıkışı vs hep uzun kollu genelde sadece kısa kollu 7 8 zıbın aldım yine de ama genelde uzun kolu tavsiye ettiler
Minik_Hanim Ssraa benim de ağustosta gelecek inşallah uzun kollu giydirmeyi düşünmüyorum.. o sıcakta pişik ve isilik olur diye dusunuyorum 🙄
Ssraa Minik_Hanim biraz duruma göre bakacağım aslında ilk bir ay dikkat etmeyi düşünüyorum alışana kadar üşür vesaire diyorlar