Neseozkan Kızlar mesela 34+2 haftalıksınız veya 34+5 haftalıksınız 34 haftalığım mı diyosunuz 35 haftalık mı diyosunuz 😊
Canoglum001 Neseozkan Neseozkan ben 34+5 im ama 35 diyorum bende.😄ilk dogumumda 37+4te dogum yapmistim 38 diye geciyordu dogum kaydinda
Neseozkan EvlatKalbinMeyvesi dimi bende öyle düşünüyorum 36 yıl 4 gözle bekliyorum da o yüzden sorsum ☺️
EvlatKalbinMeyvesi Yasemincifci aynen öyle oluyor 2 haftan kalmış kuzunun gelmesine sağlıkla gelsin inşallah ☺
Yasemincifci Neseozkan hurma yiyorum egzersiz yapyrm yarım saat yürüyorum plates topuylada hareket edyrm sadece kasılmaalrım var başka bir şey yok bide arada belimden ağrı giriyo
Neseozkan Yasemincifci baya da bişey yapıyomuşsun inşallah sağlıcakla gelir kuzu ☺️ Ben bile 34 haftalığım sabırsızım
Neseozkan Busracglr ay onlarla hiç konuşma bence ben anlıyorum ki zor bilmem ne diyecek hemen diyorum seninki farklı benim ki farklı boşver bu konuyu konuşmayalım diye 😄