[bilinmeyen] 3kılo az almıssn ozmn😁 ben karbonhıdratı cıkarmıstım hayatımdan sadece saglıklı karbonhdrt tuketyrdm bellı oranda suan dada yemek yemek ıstıyrm aburcubut deıl ılgıncmıs mıllet mıde bulantsndan yıyemez ben baslayınca yedıkce yıtesıö gelıo haha neyse bebısler saglıklıolsn saol cnm cvplar ıcn sen nekadarlık hamılesın