Tuanayldz Dayanamıyorum artık ter basıyor sol göğüs altım ağrıyor 22 hafta ikiz gebeyim pazar gününden beri kesintisiz doktorum baskıdan diyor dahiliyeye gittim oda baskıdan diyor bunu yaşayan varmı 😞
Snglcm Tuanayldz bendede o sorun var ama genelde gece sol tarafa uyurken ağrı artıyor gündüzleri gece ye göre biraz daha hafif bizde 24 haftaligiz,
Conunannesi Tuanayldz bu ağrıların sebebi bebeğin kafasını oraya doğru itmesi korkma bende de aynı durum var öyle oluyor ki ayakta dursan anca geçiyor dayan tabbim yardımcın olsun
seymaemrullah43 Ben 37 haftalık hamileyim 30. Haftadan beri o ağrıyı yaşıyorum . Doktor bebek organlara baskı yapıyor gayet normal dedi. Arada bebek yağıyla masaj yapıyorum çok kısa süre için bile olsa rahatlatıyor . Ama geçmiyor. Galiba doğuma kadar sürecek
Melisatsss Tuanayldz Bende de aynısı oluyo ovuyom gecmiyo hareket ediyom gecmiyo sonra kendiliginden geciyo Sabır sabır sabır başla çare yok 😊
Tuanayldz Conunannesi allah yardımcımız olsun onlar iyi olsunda çekeriz ağrıdıkca sanki anormal birşey var gibi hissediyorm pskolojk olarak