Kızlar benim eşim bebegin ismini eymen istiyor bende tek eymen olmsın dıyorum ama kime sorduysak iki isim kullanmıyorlar diyo doktorumuz bile boyle dedı sen atıyorum osman efe koyacaksın cocuk osmanı kullanmayacak efeyi kullanacak dedi esime eymen ismini koymayalım ozmn dıyorum yok eymen guzel kıme sorduysak begendi diyo 🙄🤔 ama tek eymen olınca bana tuhaf geliyo yani soyle ki hic tek isimli eymen duymadım😂😂