Babyinlove deryaersin benimde aksine hemen cıkıyor , birde sivilcelenme oluyor sizde de oluyor mu acaba kuaför mü değiştirmeliyim 😔
[silindi] Esraa55 evet olur canım bence yaptırma şuanlık. İlerki haftalarında yaparsın. Jiletle al bu aralar sakında tüy dökücü kullanma
Tugetpak Bende yaptırıyorum risk olacağını sanmıyorum. Bide alışkınsanız zaten bişi olmaz ama ilk kez yaptırcaksanız strese girebilirsiniz
TugceDemir Hiç bi sorun yaratmiyor canim bu üçüncü gebeliğim hep ağda yaptırdım hiç bi sıkıntı yaratmadı
Tuqbabars Bende yaptırıyorum ve hamileyim dıktoruma danışmama gerek kalmadan kendiside bebeğe hiçbir zararı ve sakıncası olmadığını söledi 💁🏼🌸
SelviBalc Ben manikürcüyüm ve agdada yapıyorum hamile müşterilerimde var onlarada yapıyorum kendimde 9 haftalık hamileyim kendimede yapıyorum hiç bir sakıncası yok yaptırabilirsin 👍🏻Ama yinede kendiniz bilirsiniz✋🏻
deryaersin Babyinlove bende sivilcelenme olmuyo bazı kuaförler tüyleri alırken kırıyor o yüzden çabuk çıkıyo sen kuaförünü değiştir benim ilk 3 ay çabuk çıkıyodu ama sonradan tüylerim çok azaldı
deryaersin Babyinlove ben daha 22+4 teyim ona rağmen tüyler epey azaldı gerçi bünyeye göre değişir ama senin kuaför de iyi almadığı için öyle