MehmetSerapErol Kızlar merhaba 13+3 günlük hamileyim bugun ikili test yaptırmaya gittim doktorun bebegimin %90 kız oldugunu söyledi sizce yanılma payı olabilir mi ❤
Sonay MehmetSerapErol 13+3 öğrenebilirsin cnm doğru olabilir. Ama tahmin mi yoksa gordude mi oyle dedi onu bilmek Lazım tahminde değişebilir eğer gördüyse doğrudur ilk gebeliğiniz mi ?
SerapUGR 13.haftamda radyolog doktor erkek gibi dedi bana ense kalınlığı vs ölçüm yaparken ama 16.haftamdayım şuan kendi doktorum alışveriş yapma ama kız büyük ihtimal dedi. Artık 1ay sonra öğrencez inşallah 🙏😍👶