Nidaeke34 alınmıyor maalesef aynı dertten muzdarip m 32. Haftada çıktım doğu. Öncesi 2 aylık raporumu alamadım daha :( 40. Haftadayım bebe de gelmedi bekliyorum bazı işyerleri sen izne çıksan bile maaşını yeriyor sonra sen rapor paranı veriyorsun onlara canım o iş yeriyle alakalı bir arkadaşı. Öyle yapmıştı