Kubos1 Ben 33. Haftalık hamileyim kızlar bebeğin kilosu 2.250 normal mi sizce doktor herşey yokunda dedi ama bana biraz az geldi gibi .
Baldudakannesi Kubos1 kilosu gayet iyi canim son 35ten sonra biranda kilo almaya basliyorlar benim 36haftada 2900kgdi bir haftada 3400e cikti kilosu 37.hafta icindeyim bol yumurta kasar peyniri süt yogurt ceviz tüket cok faydalı
Kubos1 Tuaa15 sezaryenle olucak 2. Doğumum 5 temmuzla 10 Temmuz arası olucak Doğum inşallah 39. Haftada inşallah olamama kadar sağlıklı bi şekilde kilo alır biraz daha 😊
Kubos1 Baldudakannesi bende çok süt muz ceviz kaşar peynir yiyorum 😊 içim rahatladı sizlerden böyle şeyler duyunca sağolun ❤️
Sryilknr Kubos1 bence normal canım bende 33 haftalık hamileyim 2700gr çıktı doktor bebeğin çok iri 2 hafta önde dedi