Zehrauygun Hanimlar 37 haftaligim dogumuma az bir zaman kaldı ve havalar cok sicak terleyip surekli dus almak zor oluyor özellikle dogumdan sonra nasıl olur bilmiyorum kimyasalı olmayan kokusuz deodorant veya rulon ne önerirsiniz
Burcuveburcum Zehrauygun garnier mineral rollon kullanıyorum ben hamileliğimin başından beri hem kuru tutuyo hem hafif taze bir kokusu var tavsiye ederim
zcolak Zehrauygun ben siveno’nun pembe olanını kullanıyorum kokusu yok ve gayet etkili. zaten doğal ürünler satan bir marka. Bebeğe de deterjanını ve şampuanını almayı düşünüyorum
Zehrauygun ozgurhayalim bende kullanamadim hamileligim boyunca ama kullanmayi istiyorum yaz geldi artk ihtiyac yani ama cogu kimyasal dye biliorum ve meme bolgesine yakin koltuk altı o kafami kurcalio birde bebek anne kokusu ariyormus bebege etkisi olmayan kokusuz lazim bize
Zehrauygun Garnier bi bakmak lazim kokusu varmi peki garnier mavinin cunku bebek anne kokusu arior o ilk donemde rahatlikla kullancam bisey olsun istiorum acikcasi kendi kokumu bilsin ve ayni zamanda da cok terletip tiksindirmicek