Merhaba
5+2 haftalık hamileyim bu gün koşu bandında biraz yürüyüş yaptım bitirdiğimde belimde ağrı vardı ve sonrasında kahverengi akıntım oldu zaman zaman peçete ile sildikçe yine oluyor yatıyorum şimdi bu bir düşük tehlikesimidir? Bu haftalarda kahverengi akıntı yaşayan var mı?