[silindi] BaharSefvan ay korkutmak istemedim Keske demeseydim 😳 ama içini ferah tut saglıkla gelsin minik de 🤭🥰
Zuhresule [silindi] benim de yürüyüş yaparken karnım bir anda düşmüştü resmen hissetmiştim :) 5 gün sonra da 39 da doğurdum canim :) senin de düştüyse eğer kendini hazırla bebiş geliyor 🤗
[silindi] Zuhresule ay ne güzel allah sağlıkla büyütsün miniği🤗🥳 hemen mi oldu Doğum kaç gün sonra doğdu 😊
Canoglum001 Esra7261 Canim ohalik bir durum yok aslindq🤣cunku agri sizi yok hissetmiyosun ama biri seni cekistiriyo😂😂 yaramaz oglum cikmak istemedi sanirim cok zorladi 😁
Zuleyhakaan [silindi] göbek deliğin tam karşışı değilde aşağı göstermeye başladıysa aşağı ınıyor demektır. Ikı doğumum oldu bu konuda tecrübeliyim😂
Zuleyhakaan [silindi] aynayanın karşısına geç, dik bi şekilde dur. Göbek deliğin tam karşıyı gösterıyorsa ya yerle gobek deliğin 90 derecelik açı yapıyosa düşmemiş ama göbeğin aynada tam dik olarak değilde aşağı doğru inik duruyorsa düşmüş demektir.