Aysedgrlikrkmz Dilarataskent 28 haftadan sonra rapor istiyorlar sorun olmaZ riskli bir durum yoksa bende 26 haftalıkken bşnecem inşaallah
Melikeyildiz Dilarataskent olmaz ama doktor 'dan rapor almaniz lazım ve güvenlik 'ten geçerken hamileyim deyip güvenlik yerinden geçmez sin
Ykarakus Dilarataskent 32-36 hafta arası raporla biniliyor 36dan sonra uçaklar almıyor onun dışında herhangi bi sıkıntı olmuyor
Dilarataskent Eşim korkuyor ama uçak korkum falan yok riskli bir gebeliğimde yok. Sakınca yoktur heralde
Bal_bubu Dilarataskent 17 haftalıkken bindim sonrasında 21 haftada bindim en son 34+3 te bindim şükür sıkıntı olmadı
momof3 Dilarataskent 28. Haftadan Sonra en fazla 1 hafta önce alınmış uçağa binebileceğine dair doktor raporu alman gerekiyor...
titebouille Dilarataskent Doktor bilir..Ama ben bi yolculuğumda yanımda 8 aylık hamile bi kadın vardı durumuna göre değişir.
Melikeyildiz Dilarataskent ben Adana dan istanbul a geldim 2 ayli gina 22 .haftamda geri dönüşte ucak la olacak o zaman 33 haftalık olcam
Yesoo Kızlar ucaga binmeden önce x ray cihazından geçiyormusunuz yada hamileyim deyip rapor gösterip üstünüzü mü arıolar bilgisi olan var mı