Rojin3413 canım hastanede bir kadınla tanıştım 3 bebeği de aşağıdaymış hep hiç sorunsuz doğurmuş hepsini. 38 haftalıktı. Baya aşağıda duruyordu. Normalde 20 küsürlerde yukarı çıkıyor diye biliyorum ama rahim kısalığın vs yoksa endişelenme yapısal olabiliyor.