Arkadaşlar çok teşekkür ederim hepinize yardımcı olduğunuz için ilk defa yapıyorum çünkü hergun yapacağım inşallah bugünden sonra doktoruma göre yumurtlama günüm 14.gün ama geçen ay 17.gün çatlamış yumurtam o yüzden emin olmak için yapıyorum birazda hayırlı haberler veririz ALLAHIN izniyle inşallah birbirimize😊