Arkadaşlar merhaba, kadın doğum bölümü olarak Ankara'da yaşayıp hamileliği boyunca
hastaneden ve doktorundan memnun olan var mı ? özellikle kafamıza takılan sorular dahilinde hocaya ulaşılabilirliğim olsun istiyorum.o kadar çok konu açılmış ve yorum yapılmış ki kafam karıştı cevap verenlere şimdiden teşekkürler