Selufkaa canım bende izmirdenim görev dolayısıyla semdinli'deyim, bende Van'a gidicem. Forumdan edindiğim bilgilere göre bölge Hastanesi'ne randevu bulmak çok zor. Yüzüncü yıl üniversitesine gece 10dan sonra gidip perinatoloji bölümünün önünde ki kağıda isim yazılıyormuş. 11kisiye bakiyolarmis 11 12 gibi kimisinin işi bitmiş gün içinde raporu veriyorlarmis. Özel hastanelere pek iyi değil diyorlar . İhsan Rua ve Tuğba atasaral var muayenesi olan ikisine iyi diyorlar. Hatta Tuğba hanım bölge hastanesini bırakıp yeni muayenehane açmış. İhsan bey 400tl detaylı ultrason ama Tuğba hanımı daha aramadım sen öğrenirsin farklı bişey benimde haberim olsun 😊