Sahay delettdmom66 Zor olsada belli oldu bizimde kızımız olacak Allah’ın izniyle son regl tarihiniz ney
Sahay delettdmom66 benimde 2 eylül ama bi doktorum 9 undan hesaplayacağız adetin düzensiz diye dedi diğeri normal 2 Eylül’den hesap etti birine göre 22 diğerine göre 23 hafta hangisini baz alacağımı şaşırdım