Dünden beri kasık ağrım var 36+0 günşük hamileyim. Hani adet ağrısı gibi mi desem bilemicem ama adet ağrısını bile unuttum ne zamandır adet olmadıgımdan 😂😂😂 neyse kasık ağrım var bebeğim baş aşagı pozisyınunda zaten 28 haftadan beri o mu baskı yapmaya başladı o yüzden mi bu ağrı çözmedim başka bi belirtim de yok sadece sabah uyanmaya yakın uykumda soluma dönerken bıçak saplanır gibi bi ağrı saplandı kasıgıma bi bagırmısım istemsizce 😂 diyeceğim o ki baskı yagrıgı için midir sizce o ağrı yoksa doğum mu yaklaşiyy 😂😂