Bu haftalarda yaşadığımız şiddetli bel ağrısı normal mi? Yada erken doğum belirtisi olabilir mi? İlk önce kaburgamda şiddetli bir baskı oldu gecesinde bel ağrısı sıfır uyku.. yada bu haftalarda yaşanan rutin rahatsızlıklar nelerdir tecrübeli arkadaşlarım bilgilendirebilir misiniz?