Tubademir85 Kızlar bugün kontrolüm vardı rahmım iyice yumuşamış başı kanalda heranda gelebilir velevkı gelmezse perşembe yatış yapar suni ile başlatabiliriz dedi ..3700 54 cm olmuş hamdolsun bugünumuze..Mayıs anneleri sizde durum nedir?
Pnarozbulut Tubademir85 36+3 bizimde rahim yumuşamış inşallah erken gelmez 😊 sağlıkla sıhhatle zamanında gelirler inşallah
Tubademir85 Pnarozbulut inatçı oluyorlar merak etme 😁bır bakmıssın 40 a gelmişsin, en hayırlı zamanda gelsinler 🙏
Tubademir85 RdvnMlkn sancı varsa acılmada baslar Allah'ın izniyle, bizde acılma yumusama var sancı yok😁😁
MiniAzraa Tubademir85 benimde pembe lekelenmem var 15 dk gelen kasik sancjm var dün acile gittim geri gönderdi 1 cm bas gelis dedi pazartesiye kadar bekleyecez gelmezse suni vercez dedi 5 gunum gecmis