CansuCaner bende jimer hastanesine gidiorum 2. Doğumum olacak. odaları güzel temiz standart , ama daha büyük oda istiosan artı ücret verip suit oda tutabiliosan onlar daha büyük , sezaryansa 2 gün kalıosun , sürahi içinde lohusa şerbeti , meyve pasta tabağı veriolar , doğumdan sonra odaya gelip hastaneden çıkmadan uygun bi saat ayarlanıo foto çekimi yapılıo sonra albüm şeklinde veriolar sana. Bebek battaniyesi hediye ediolar. Doğum sonrası bebek hemşiresi gelior sana emzirme eğitimi verio ,Doğumdan 1hafta - 5 gün sonra ilk çocuk doktorunun muaneye geliosun onda ücret ödemiosun zaten hastaneden çıkmadan rendavu zamanını söylüorlar sana , bebeğim doğumdan sonraki bütün takipleri kan testleri , Doğum ücretide 5100 dediler.