Hafizenur Yasemincifci kesinlikle bana da gebe okulunda özellikle anlatılmıştı süslü istersende mevlütün falan ya da evde gelenler için al içimde kalmasın diyosan.Hastanede kadınlar hiç rahat edemiyormuş aklınızda bulunsun
Burcuveburcum esra1907 o kalın lohusa terliklerindense hastanenin incecik terliğini tercih ederim almayın bende Eylül’de doğurdum ilk kızımı ikinci de kısmetse Eylül şimdi güzel güzel terlikler var üstü ponponlu tüylü falan onlardan alın
Ipek34 esra1907 marks and spencer da güzel terlikler oluyor bence o havlulardansa her zaman kullanılcak bi terlik alin