Deletedmom277 seval34 Normal doğumsa sancın gelmediği sürece suni sancı verip doğumu başlatabilirler.
MiniAzraa seval34 benimde 40+5 köyü pembe lekelenmem var 15 dk bir gelen kasik agrım var dün acile gittim geri gönderdi 1 cm bas gelis dedi pazartesiye kadar bekleyecez gelmezse suni vercez dedi 5 gunum gecmis.
Btl42 Deletedmom277 bende 40 haftamı bitirdim günüm doldu 2 cm açıklık var ama sancı 0 pazartesi olmassa suni dancı vercem dedi korkuyorum doktora sezeryan dedim normal görünüyo sezeryan yapmam dedi
pptya01 Bende de sancılar vardı 1 cm açılmış doktor yatış yapabiliriz yada eve git dedi 2 gün oldu hiçbişi yok sürekli hareketliyim sancı bile kalmadı dün gittik hala 1 cm miş herkes başımda doğurmuyon mu diye sanki benim elimde
seval34 pptya01 sorma telefonu arayan herkes dogurmadinmi diye soruyo psikoljim bozuldu açılma yok sanci yok
seval34 MiniAzraa normalde 40 haftalıkken 9 ay oluyo biz 9 ay 10 günü tamamlıcaz heralde geç kaliyoruzmuki