RdvanAyenurBacaksz Yurtdışında ikiz,ters,kilolu her türlü bebeği normal doğurtuyorlar burda ağızdan çıkan 2 laftan biri sezeryan.Kilo alırsan sezeryan yaparım,Bebek 4 kilodan fazlaysa sezeryan yaparım,ters geliyo kesin sezeryan.Ulan ordan bakınca kadavraya falan mı benziyoruz acaba bide 15 dk sürüyo korkma demezmi.Al neşteri sok gırtlağa kadar.Bu konudan bende dertliydim kusura bakma kardeş ☺