Selinaz İnşallah hala bu uygulamadasınızdır🙁 Bende 10 senedir fıtık var hem sağda hem solda hangi doktora gittiysem yaşım genç olduğu için ve hiç doğum yapmadığım için yapmadılar ameliyat ama 8. haftamdan 18. haftama birgün olsun geçmedi bu sabah artık ağlayarak uyandım canım çok yanıyor ilaç ile zor geçen ağrılarım böyle tabiki geçmiyor sizin nasıl ameliyata geldi nasıl geçti süreç bebeğe bir sıkıntısı oldumu😔