Merhabalar bende 10’gündür bi öksürük var ki gitmedi ☹️ Yurtdışında yaşıyorum burda normalde ilaç vermezlerken, hamileye asla vermezlerdi doğal yollarla atlatmaya çalıştım olmadı geceleri uyuyamaz hale geldim afedersiniz öksürmekten idrar kaçırmaya başladım 1 yaşında oğlum var çok zor geçti 27 haftalık hamileyim ve doktor, bu kadar uzun sürdüğü için antibiyotik verdi ama çok korkuyorum bebeğime bişey olur diye ☹️☹️