23sekerkiz evet bir şey yok canım 2.saat sınır 155 ve seninki altında çıkmış problem yok yani. Nette yazan 140 olan 1. Saat tokluk o da şeker yüklemesiyle yapılan değil yemek yedikten sonra ki ölçümde. Yani şöyle olması gerekiyor şeker yüklemesinde açlık 95 ve altı,tokluk 1. Saat 180 ve altı, tokluk 2. Saat 155 ve altı olması gerekiyor. Bu değerler 75lik için ama. 50 ilk ve 100 lük olanların değerlerini bilmiyorum.