Kız olabilir yavrum İlk, zamanlar hatta daha öncesi bile hep, kızımız olursa Aysima koyarız dedik.Hatta daha bebek ortada yokken geçen sene babalar gününde hediye alıp kızımız aysima dan falan demiştşm🙊🙊😂Hamile kaldıktan sonra hem erkek hem kız isimleri düşünürken Sonradan Asel Hafsa olsun dedik daha güzel geldi 😅 kararsızız yani eşime isim beğendirmek çok zor.