Kızlar. Merhaba! Oglum vardı kızım olucak. Lakin demem o kii. ☺️ Eşya konusunda ne alıyım dıyorum oglumun kucukluklerı var. Sadece bı kac bişy alıncak ama merak ettım varmı bnm gıbı olan dıye. Neler alıcaksınız. Bırde oglumda mavı mavı gıtmedım. Bn beyaz. Renklı idı. Hep. Şimdi. Hastane cıkısı va hariç. Napmak lazımmmm. Sizde durumlar nedır. Taktım. Bırde uyku setı almk ıstıyorum kıza beşik için. Nerden alalım. Hangısı kalıteli oglumun vardı. Atmiştım. Yurtıldı fln dıye😋