Arkadaslar yurtdisinda yasiyorum.. cok Doktor gezdim kimse simdiye kadar karnindan kamera ile girip sorun tam nedir demedi.. gecen hafta yasadigim bölgede Almanyada tesadüfen bir türk Doktor tabelası gördüm.. ve eve geldigimde ona bir mail yazdim.. ismi . Dr Nadir Sagiroglu.. sagolsun hemen randevü verdi ve ilgilendi,. Sonrasinda calistigi hastahane de bana laporaskopi ve rahim filmi cekecegini söyledi randevümda hemen haftaya.. herseyi cok hizlandirdi.. alman Doktoruma sordum kesinlikle sacma buldugunu söyledi her ameliyatin bir riski var dedi birde rahmime zarar verebilecegini söyledi.. ikiarada kaldim ne yapmaliyim??