Merhaba ekim anneleri. Biz bugün 20+1 ız havuç olduk 🥕 Cinsiyetimiz erkek 💙 nasipse ismimiz de belli Sadullah Efe koyacağız Allahın izniyle. 💕 bu arada ben antalya da yasiyorum 21 yasindayim ilk gebeligim 🤰henüz tam hissedemiyorum ama içimde miniminik bir kıpırtı belirdi bu hafta çok tatliii 🐣👶 kasiklarimda ve belimde ağrılar başladı biraz biraz ama onun dışında bi sorunumuz yok cok şükür. Fazalsiyla duygusallik artmaya basladi hrseye aglayan bi ben miyiiiimm🙈 hazirliklara gelicek olursak henüz araba almadık baktık biraz ama bayramdan sonra almayı düşündük. Prego ve kraftwerk bakmıştık. Suanlik hastane çıkışı ve bi kaç zıbın çorap vs aldık. Göbeğimde aşırı derecede çatlak oluştu ve her gören çok şaşırıyor daha şimdiden boyle olması.. çatlak yağı kremi badem yağı herşeyi kullanıyorum daha fazla olmasın diye elimden geleni yapıyorum ama nafile😖🙁 sizler nasılsınız hazırlıklar başladı mi ? Şikayetleriniz neler cinsiyetiniz belli mi ? Biraz sohbet edelim hadii 😉😁