Merhaba hanımlar. Günleriniz nasıl geçiyor. Benim 13. Haftada serklaj atıldı. Şuan 19+4 teyim. 2.60larda rahim uzunluğum.Günler geçtikçe hem umutlanıyorum bende taşıyabilecekmi diye korkuyorum.önceden de yazmıştım ilk gebeliğimde serklajsızdım 21. Haftadan 37. Haftaya kadar sadece 1 mm tutuyordu.doktorum sakın ıkınma,ıkınsan gelecek diyordu.ama Harika bir kızım oldu. Çektiğim tüm acılara,buhranlara değdi.inşallah yine bebeklerimizi kucağımıza alırız.Sizler kaçıncı haftanızdasınız? Rahim uzunluklarınız kaç cm. Yatıyor musunuz ayakta mı geçiriyorsunuz.? Moralleriniz nasıl? Biliyorsunuz moral çok önemli hepimiz çok güçlü 💪 anne adayıyız.